"Liten" bensinlekasje ja, men det er tett enda

Prøvde såpetrikset ja, men det begynte å dryppe igjen etter en liten stund.
Dårlig på oppdateringene her, men skjer ikke så mye heller.
Har tatt olje og filter bytte, obligatorisk når man henter bil

Oljen som var på var uansett så svart at i det jeg tok ut avtappingsbolten er jeg rimelig sikker på at det ble mørkere i lokalene!! Men den var blank og glatt, så ikke noe som tyder på store slitasjer i motoren...

Er det forresten meningen at det skal være åpent rundt svinghjulet og konvertern?

Tok ett par timer ute i dag, ryddet og vasket litt. Så fram med støvsuger og greanclean, tipper det blir noen timer til sammen på hele interiøret. I dag konsentrerte jeg meg kun om bagasjerommet.

Spesielt fotbrønnen til bakerste sete rad, ut fra lukten har det vært både olje og bensin her

Ett lite før bilde:

Og etter bilde:

Mattene bak er litt slitt, spesielt det siste stykket bakerst. Men har iallefall god plass her, blir nok renere etterhvert, tror det er en stund siden den fikk kjærlighet i form av vask av interiøret.

Og slik så det ut vannet som jeg sugde fra teppene. Oppskrift: sprøyt på med greenclean, børste godt med børsten, støvsuge, mer greenclean, mer børste og mer støvsuger. Gjenta og gjenta og gjenta.

Kommer ikke til å gi meg før greenclean har samme farge i støvsugeren som før jeg sprøyter den på teppene. Gjorde det samme i Stratusen for ett år siden, mye arbeid, men resultatet blir ganske bra. Også lukter det så godt i bilen etterpå.
Men det er iallefall respektabelt bak her nå, kan ta i mot folk nå uten å være flau

Den bakerste seteraden har jo blitt så populær at jeg sitter jo mest alene forran når jeg har folk i bilen

Noen som har tips til å få opp det låsbare oppbevaringsrommet bak? Det er låst, men får ikke til å låse det opp med noen av nøkklene jeg har