Insubordination skrev:
Det er ikke noe problem at eksosrøret ved motoren går fra den ene til den andre siden før det går bakover. Hvis det er som på min har manifolden på passasjersiden inngang for røret fra førersiden, og utgang for samlet eksos bakover. På manifolden på passasjersiden kan du bare lage en blokkeringsplate på inngangen fra førersiden, og kjøre begge sidene bakover hver for seg.
japp er samme opplegget, tja kunne jo egentlig berre gjort det også egentlig. først må eg se om eg får av manifoilboltene/mutterene vertfall..ser ganske rusta ut og vil ikkje risikere å knekke bolter heller..
ok men da lager eg berre to vanlige bakover i stedenfor x-pipe og H-pipe og sveiser til noen fester bakover.
prøve å få smygd rørene over bakakslingen og heilt ut til kver side litt forbi bensintanken..så slipper eg så "stor" varmegang der og, kan være eg får plass til 2 korte runde lyddempere oppi kver grop der på sidene om eg husker rett om det var grei nok plass... vist eg ikkje gjør det enkelt å lager noen side pipes ellernoe slikt kanskje..så slepper eg buen over bakakslingen..hmm..får spekulere litt å sjå vilken plass det blir.