AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 15:53

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Søn 06. Feb 2011 23:39 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 12. Nov 2010 22:30
Innlegg: 57
Bosted: Toten
Var ikke så vanskelig å komme frem til Mercedes på den oppi her da, deler av stjerna er inntakt på bagasje lokket. Hehe. Men mye fine bilder her. Synd med mange av de, men de har stått så lenge at da de ble satt ut var de ikke verdt ei krone engang for vi tenke på. Og spessielt moro å se bildene fra Norge. Er sikker på at finnes fortsatt tusenvis av slike "skogsvrak" rundt forbi bak låver og kratt ennå. Ta bilder av de og legg de ut. Slik er historie av stor grad.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Man 07. Feb 2011 14:54 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Galaxie skrev:
Har vært på skogstur :D
Fant en 6-7 biler, men får nøye meg med å legge ut de amerikanske :wink:
1937 Ford
Bilde
Bilde

Prøvde å "redde" denne i sommer, men da eier forlangte 1000 kroner droppa jeg det :roll:
Karrosseriet var krøllet sammen og ramma var rusta i to. Var brent i tillegg.
Eier mente det var jo bakaksel som burde være verdt noe, men når det flyter vann i mellomakselen og den var halveis nedgravd tror jeg ikke den var mye å samle på.
Hadde vært noe brukbare smådeler her, men ikke til den prisen.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Man 07. Feb 2011 15:08 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Har skjedd litt på 1 år.
Ligger endel biler i en bekk, og bilene løser seg opp og flyttes stadig nedover i vårflommen :lol:
Bilde fra 2009
Bilde
Og i fra sommer som var.
Bilde
Vært å sett på mange biler i sommer, men desverre lite amerikansk å finne..
Men noe dukker opp :)
Bilde
Bilde
1954 Buick
Bilde
1955 Ford
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
GM ihvertfall :wink:
Bilde
Bilde
Gleder meg til det går an å gå på skogstur igjen :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tir 15. Feb 2011 15:35 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Ons 02. Feb 2011 16:33
Innlegg: 669
Bosted: Ørje
Jeg leste ikke gjennom hele tråden, jeg vet ikke om det var noen bilder her fra Båstnäs, en gammel bilskrot ikke så langt fra Töcksfors rett ved norskegrensa (E 18). Her er en 61 impala mener jeg det er. temmelig lik 61 belairn min bortsett fra at det en gang hadde vært 3 lykter på hver side bak på denna. pluss null gulv


Vedlegg:
Filkommentar: 61 Impala tror jeg?
chevy impala 61.jpg
chevy impala 61.jpg [ 80.3 KiB | Vist 7093 ganger ]

_________________
4 doors no waiting

- 61 Cheva Bel Air 4d stolpe
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tir 02. Aug 2011 22:10 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 29. Aug 2010 18:34
Innlegg: 23
Bosted: sokndal
div 50talls cheva + en tilhenger tatt i kr-sand


Bilde

Uploaded with ImageShack.us


Bilde

Uploaded with ImageShack.us


Bilde

Uploaded with ImageShack.us


Bilde

Uploaded with ImageShack.us

Bilde

Uploaded with ImageShack.us


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Ons 10. Aug 2011 20:27 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tir 30. Des 2008 05:37
Innlegg: 984
Bosted: Østre Toten - Lena
Henter meg et skogsvrak selv snart,Rambler Classic 770
Vedlegg:
283470_1997049199166_1031557764_31822261_7885316_n.jpg
283470_1997049199166_1031557764_31822261_7885316_n.jpg [ 110.98 KiB | Vist 6664 ganger ]

_________________
1968 Chevrolet Caprice 4 Dørs HT 455 Buick BB/400.
1966 Chevrolet Bel Air 4 Dørs stolpe 350/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs stolpe 305/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs HT Delebil!
1957 Ford Fairlane 500 2 Dørs HT 312Y block/Fordomatic.


Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Fre 12. Aug 2011 23:47 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 08. Nov 2009 22:57
Innlegg: 537
Road Devil skrev:
Henter meg et skogsvrak selv snart,Rambler Classic 770
Vedlegg:
283470_1997049199166_1031557764_31822261_7885316_n.jpg



Og hva står til venstre?

Mvh

JohnB


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Lør 13. Aug 2011 04:34 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tir 30. Des 2008 05:37
Innlegg: 984
Bosted: Østre Toten - Lena
Hehe mange som spør om det :lol: er en 60 Plymouth stasjonsvogn.Var delebil til en som blir bygd opp fra bånn

_________________
1968 Chevrolet Caprice 4 Dørs HT 455 Buick BB/400.
1966 Chevrolet Bel Air 4 Dørs stolpe 350/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs stolpe 305/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs HT Delebil!
1957 Ford Fairlane 500 2 Dørs HT 312Y block/Fordomatic.


Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tor 08. Sep 2011 21:58 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Lør 14. Jul 2007 14:19
Innlegg: 542
Bosted: Sola
Skrotbils Vänner
på Face book. Mye bilder..... :D
mvh
AK

_________________
AK
Cadillac 1958 convertible, Camaro 1968, C-10 1964 stepside
http://www.58cadillac.net
Keep cruising!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tor 20. Okt 2011 12:08 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:16
Innlegg: 970
Bosted: Horten
Ett sted i Vestfold
Bilde

_________________
BEEN`S GARAGE
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tor 20. Okt 2011 13:41 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 17. Mar 2009 14:40
Innlegg: 487
mye som står rundt omkring.dette må da være ei Rambler stv.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tor 20. Okt 2011 14:03 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Ons 02. Feb 2011 16:33
Innlegg: 669
Bosted: Ørje
gruppa: Skrotbils Vänner på facebook, for de som har det. der ligger det veeeldig mange bilder! lite tips ;)

_________________
4 doors no waiting

- 61 Cheva Bel Air 4d stolpe


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Fre 21. Okt 2011 10:19 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:16
Innlegg: 970
Bosted: Horten
dodge1969 skrev:
mye som står rundt omkring.dette må da være ei Rambler stv.


Tenker du på den jeg la ut bilde av nå så får du prøve igjen. Du burde klare den.

_________________
BEEN`S GARAGE
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Fre 21. Okt 2011 12:02 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
dodge dart :-)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Lør 22. Okt 2011 01:12 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 04. Des 2009 16:11
Innlegg: 166
Bosted: Fredrikstad
Dodge Coronet?

_________________
1973 Ford F-100 Explorer
1977 Mercury Cougar XR-7 solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support