Nei jeg gjorde vel ikke d...Akkurat våknet nå så tror jeg er litt flinkere å skrive nå ja:D
Hehe...Hadde tenkt å kjøpe meg trans-am selv når jeg var på leting etter bil faktisk...for ca 1år siden så var jeg i full gang med letingen...
Men siden min Onkel hadde en IROC for noen år siden så husket jeg hvor forelsket jeg ble i den bilen...Var faktisk bare 15år første gangen jeg satt i den å siden den gang sa jeg til meg selv: JEG SKAL HA MEG CAMARO NÅR JEG BLIR STOR...hehe:D
Å siden den gang har jeg surfet mye på nett å sett bilder og lest historie om bilene...Fant også da ut hvordan Trans-Am og firebird såg ut og at dette er noe av d råeste (min mening) amcar's ever....
Jeg holder til på Sunnmøre du Cowboy...I en liten bygd kallt Gjerdsvika
Det som er greitt med en sånn bygd er at når antallet innbyggere er 400 og mesteparten litt eldre folk så er ikke det så mye amcars å oppdrive i desse trakter så har du en amcar har du noe litt spesielt..For å si det sånn så snur folk seg etter deg
Visst du vil ha i litt grovere trekk hvor jeg kommer fra på Sunnmøre så kan jeg si at jeg ikke bor så langt unna "byene" Fosnavåg og Ulsteinvik
Vil du ha eit sjikkelig grovt trekk så bor jeg ca 1time fra Ålesund..