fikk akkurat informasjo om att norgerundt redaksjonen har tilegnet ett helt program med temaet amcar,der har de valgt ut gubbeklubben grei(bacc) sine biler dette ble spilt inn no på tirsdag,og det vil bli vist på norge rundt fredag 27/4 klokken 1930 for de som ikke har tid og anledning vil det bli mulig og få det med seg på nrk nett tv....kan og si att vår gode formann kjetil lea er redd for og bli mobbet i mangen år frammover....men følg med følg med eg kan love dere mangen fine biler på skjermen halvtimen mellom klokken 1930 og 20....og kansje en liten cruising(i øsende pøsende regn antakelig

)