ElcaminoSS skrev:
Heihei..
Controllarmene er de vanlige på A-body, så de samme ble brukt etter konvertering til g-body skiver og calipere. Jeg vet ikke om de kommer til å si noe på bremsene. Men regner med at det blir full sjekk av dette. Prøver å vise den som den er, med coilovers og fuelcell, men regner med at dette er ting dem ikke liker..
Ganske utrolig den historien din. Jeg har kjørt Chevella rundt i Halden og omegn i over 10 år uten å ha blitt stoppa en eneste gang. Men den har stått lagret en del år innimellom også, det skal sies.
Jeg vil tippe de ikke er spesielt happy for å se coilovers. Mest sannsynlig ser de absolutt ingenting av at bremsene ikke er originale. Mitt inntrykk er at de henger seg mest opp i de tingene som er veldig synlig.
Så en gladnyhet. Jeg fant en plombe på ramma og har sendt over bilde av dette til Amcar som igjen har sendt dette til vegvesenet og departementet med en forklaring på problemstillingen og at rutinene for registrering av slike bytter ofte var dårlig tidligere eller at informasjon har forsvunnet i overgangen fra papir til datasystemer osv. Plomba burde være godt nok bevis på at rammebyttet tidligere har vært godkjent.
I tillegg skal jeg få gravd ut tomta for garasjen i helga så da blir det nok ny stor garasje i løpet av et par måneder.