moparman skrev:
Pappa Wolf skrev:
hvorfor ka den ikke registreres?
Det tror jeg du vet papp wolf. Med forlenget ramme og andre aksler.
Også en ranchero oppå. Hvem ville du spurt etter papirer på dette bygget da ?
Var vel Ken melvoll som triksa med den en gang i tiden.
egentlig ikke, er ikke så inne i norske regler.
så ganske vist, at det stod i annonsen at den ikke kunne registreres, men ikke hvorfor.
selv ville jeg ha vurdert å sende den til sverige, å få den godkjent som traktor.
for deretter å "importere" den til norge som motorredskap, med korrekte papirer!
vet ikke om det er muligt, men er vel verdt et forsøk.