Har ikke fått fulgt med på tråden din Wolf før nå,men ser du blir faktisk hetset for å velge dieselmotor i bilen din

??
Dette minner meg igrunn om da jeg for noen år siden var med i Taunus klubben siden jeg har en 1973 modell Taunus. Der er det stort sett bare krangling og skittkasting,iblant grenser det nesten til drapstrusler,tenk det

.
Så hvorfor ikke la de som kommer med hets mot en som vil bygge sin "drømmebil" en advarsel,og hvis vedkommende ikke skjerper seg,ja da kan moderator igrunn slette vedkommende ifra forumet= nektes adgang.
Slikt tull burde jammen ikke skje iblant voksne mennesker,eller er slike folk misunnelig for at noen vil gå andre veier???
Innlegg som "bilen kunne like gjerne hatt Ford motor som diesel,sier litt om en som visstnok sverger til GM" Hva er egentlig påenget med å være så ensporet med at man ikke kan godta andre sine valg med motor. Å joda,som Ford mann,så veit jeg godt at Ford har levert mye søppel opp gjennom åra,men vi som pusler med Ford har mye gleder av bilmerket åsså. Det grenser jo nesten til mobbing av Wolf med setning som "sier litt om en som visstnok sverger til GM"!
Asså folkens...skal vi ikke bli en lukket gjeng med særinger,så er nå iallefall første regel,at man ikke må henge ut en amcarkompis for sitt valg. Hehe...asså,om noen her skulle sjikanere meg,enten på sms (helt utrolig at noen faktisk plukker opp mobilen for å vise sin misnøye om motorvalg og sender kritisk sms),eller sende meg svar på PM eller på tråd,så ville jeg glatt vise dem fingeren=jeg driter i hva vedkommende mener,det er min bil,mitt valg.
Hvis visse folk ikke liker hva andre gjør,la være å svare på tråden,det kan i værste fall ødelegge totalt pågangsmotet på prosjektet for den som ønsker å bygge sin egen bil,og iallefall vil det bli mindre skrevet om prosjekter. Folk liker jo ikke å høre dritt om det de lager.
Sååå...da har jeg trukket pusten,og tilbake til deg Wolf

.
Jeg tenker på LTD II stasjonsvogna mi,den er åsså preget av rust,så prøver å se litt ekstra på bildene dine om rustsveising. Når det gjelder gulvet...jeg er veldig fersk på rustsveising. Når du sveiser inn friskt metall,legger du den nye plata i overlapp inn på eksisterende gulv og helsveiser,eller sveiser du butt i butt ?
Blir en bra cruiser når du får den ferdig

. Lykke til videre

.