grogei skrev:
Adam kommr til Stavanger i Mars, Da kommer også The Blue Horse. kansje han tar med seg noen biler nedover. vist noen ønsker å få gjort litt med bilen.
Noen forslag til severdigheter i ommråder. max-30 mil rundt stavanger
Han flytter også i løpet av 2011 til andre lokaler.
Lakkereren som kræsja på motorsykkel har startet å lakkere igjen, jobber mye mindre, men han har satt opp prisen 100% og lakker kun nå for noen tyske firmaer.
Ta ham med en tur til
Prekestolen, det er en fin liten dagstur. Da får han se norske smale veier og oppleve "Norweigan fjords"

Ellers kan en ferjetur til
Kvitsøy være en opplevelse, i alle fall hvis det er litt sjøgang. Flott øy med røff natur. Ryfylke rundt med båt er også fint på våren. Jærstrendene er lett tilgjengelige om dere ikke orker gå så langt. Er museer interessant finnes mange av de også. Gjerne
motorsamlingen på Tungenes kunne vært interessant? Er riktignok båtmotorer, men er mye kjekt å se på, man får se utviklingen fra de enkleste konstruksjonene framover mot mer moderne konstruksjoner.
Joda ting er blitt dyrere bare på det året jeg har hadd litt kontakt med polen.
Men lønningene til folk har ikke økt noe særlig, så det er ikke slik at alle har det så mye bedre en før.
Polen har enda ikke gått over til Euro, det er vist heller ikke bestemt når det skal skje. håper jeg får resturert mitt neste prosjekt, før det tar av.
Trist med prisoppgang, men er vel slik med alt. Merkes det noe til økte priser der nede på grunn av overgang til euroen? Hørte snakk om det da jeg var i Krakow i høst med elever (besøkte diverse konsentrasjonsleirer og saltgruvene).