rokkern skrev:
Fine og brukervennlige komboer å sett inn nyere motor og overdrive gir. Injection og alt

Responderer ganske bra på et kambytte og headers har jeg lest.. Så kanskje like greit å bytte det om den skal få en gjennomgang.
Veldig brukervennlig

. Er som å ha en ny bil og overdrive er uvurdelig. Har faktisk klart å kjøre den ned i 0,8 på mila på forholdsvis rolig langkjøring (bare noen få skikkelige forbikjøringer). Burde vel kanskje få slengt inn en ny cam, men da må toppene modifiseres med nye ventilfjærer også i hvert fall.
rokkern skrev:
Jeg holder på å knoter litt med Baer bremsene om dagen. Først prøvde jeg å finne ut hvordan alle braketter sku sitte. Så hadde jeg veldig lyst til å bruke stock bremseskjold. Det så ikke ut til å passe nevneverdig bra, Prøvde å skru det hardt fast og se om det klarte å bøye seg til. Så la det prosjektet på hylla og kjører uten. Mon tro hva BT sier til det ??
Det er ofte en del knot med sånne detaljer, bremseskjold har jeg faktisk ikke tenkt nevneverdig på, men det burde jeg nok...
rokkern skrev:
Mangla den plastkiva som skal sitte mellom skjoldet og spindelen så lagde meg min egen i papp. Bør få spons nå eller ?
rokkern skrev:
Instruksjonene sier at det SKAL være .25mm mellom bremseskive og belegg. Det følger med shims så man kan shimse kalipern ut, men ikke inn. Min skulle vært .10mm inn ca. Har 0.18mm klaring på innsiden, så jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre der. Er jo klaring, så vanligvis hadde jeg bare latt det gå. Men prøver å gjøre ting litt ordentlig om dagen, så er ikke helt sikkert på den...kom gjerne med tips.
Er ikke helt sikker på hva du mener, men for å tilpasse camaro 98-2002 bremser på en vanlig GM aksel må det visst også ofte shimses. Da shimses caliper innover med shims på baksiden av festebraketten på akselen. Kan det være noe tilsvarende?
rokkern skrev:
Er litt frista til å lakke over BAER merket, skal ikke være no rødt på mine kalipere, har til og med betalt ekstra for svarte, og så klarer de å skrive BAER i RØDT ??? tosker.
DU skulle fått betalt for å kjøre rundt med reklame

rokkern skrev:
Selv om jeg liker gamle ting best, må jeg innrømme at det er litt frekt med nytt stæsj også

Koser meg faktisk med detta !
Ser veldig bra ut med nytt, spesielt når man vet at disse greiene funker skikkelig bra.