AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 10:05

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:15 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
Då blei det veteran her og..
51 belair som noen har starta på og gjett opp,
her blir det vell gjort alt på nytt so får ein sjå ka biltilsyn seier..
tips og triks motas me takk,eventuelt bilder av lik bil hadde og vert flott..

blir vell ikkje noe sånn volsomt framgang på bilen før til våren..

Bilde
må ha litt bilder frå lerdalstunellen =)



Bilde




Bilde





Bilde





Bilde


noen som har noe info om bilen?
so vidt eg veit gjekk den ved nordkapp i 85-86


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:20 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 16. Mar 2010 23:03
Innlegg: 148
Bosted: Halden
Henta bilen her i Sarpsborg?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:23 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Gratulerer med go bil :D Hadde jeg ikke hatt 50 biler fra før..Så hadde jeg også vært intressert i den..Sikla bra på den da den sto til salgs på moldestuk forumet :D

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:24 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
ja han kom i frå sarspborg..
takker =)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Gratulera.
Kan bli meget tøffe dei bilane dar.
Kor på Voss helde du te? E litt i dei traktene dar sånn i dann og vann.

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 16. Mar 2010 23:03
Innlegg: 148
Bosted: Halden
Jeg som kobla luftfjøringa på den. Synd den forsvant fra Sarpsborg :cry: Men gratulere med fet bil. 8)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:35 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
held til i skulestadmoen..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:36 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
Thon Autoservice skrev:
Jeg som kobla luftfjøringa på den. Synd den forsvant fra Sarpsborg :cry: Men gratulere med fet bil. 8)



takk for det..

veit du ka bakaksling som står på?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:46 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 16. Mar 2010 23:03
Innlegg: 148
Bosted: Halden
Det er jeg ikke sikker på, men kan høre med en som har eid den tidligere.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Søn 05. Des 2010 23:53 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
er det samme mannen som taksenka?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Man 06. Des 2010 00:51 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Søn 27. Jan 2008 20:48
Innlegg: 2838
Bosted: Bergen
Det er ihvertfall helt rett det arbeidet som har blitt gjort! Ser veldig "riktig ut" i mine øyne. Blir en dritfet bil når den blir klar!

_________________
Forhjulstrekk er feminint
To much rice makes me sick!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Man 06. Des 2010 08:57 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Grattis med en rå bil. =D> =D> =D>

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Man 06. Des 2010 10:31 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Gratulerer med tøft prosjekt :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Man 06. Des 2010 11:11 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Herlig Kustom bil det der , ser ut for at mye av grovarbeidet er gjort også, blir spennede å følge fortsettelsen 8)

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 51 bel air
InnleggSkrevet: Tir 07. Des 2010 19:09 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
takk for det.. =)
blir nok tatt oppigjen ein del av arbeidet som har blitt utførd..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support