Nitro66 skrev:
Roar skrev:
Siller ingen rolle de boltene, da jeg tviler på at du vil ta noen premier med den bilen. Men skal du gjøre noe med boltene så ta og galvaniser de eller noe. Gir et bedre sluttresultat utseende mesig
Om man tar premie eller ikke, kommer jo også an på hva man stiller opp mot da.
Men nå skulle jo ikke dette være noe showbil i utgangspunktet da.
Men er enig med Roar: boltene gjør litt prikken over i'en. Koster ikke all verden med nye heller. Men når ting er skrudd sammen som her, er det større jobb å skifte.
Til bla 1-gen Camaro får du kjøpt komplette skruesett (rustfritt) til f.eks alt foran, eller interiør osv. merket i poser. Det at det er så godt merka, kan jo i seg sjøl forsvare kjøp av nye, om man har rota det til under demonteringa (selverfart

).
Sikkert noe av det samma å få kjøpt til Mustang.
Oi Oi her ser jeg at jeg har forklart med litt dårlig, tenker ikke på noe show utstilling, men den første gangs besiktigelsen av Amcar før man får kasko forsikret, der får jo bilen en karakter fra 1- 10 som man får kasko forsikring ut i fra. årsaken til at jeg spørr er jo at max forsikringen er på 250 000kr og håper jeg skal få høyest mulig, slik at den blir godt forsikret.
Ikke noe utstilling, det er ikke bilen bygget for, og jeg er ikke bygget for å pusse og vaske