Takk for svar. Skulle flytte vraket 200 meter fra jobben i dag for å fylle suppe så den er klar for turen på søndag.Altså, vi snakker 200 jævla meter og etter å ha fylt opp tanken vil den ikke starte igjen
Så jeg ventet fra kl 19 til 20 med å starte den igjen. Starteren går rundt før jeg gir opp, og når jeg skal vri om tenninga så kommer det bare et "klikk" igjen. Nå står bilen under et stort skilt hvor det står "bortauing" osv... Snakket med de på shell, men jeg har jo ingen garanti om bilen starter igjen eller ikke.
Skal opp igjen nå før 23 00 for da slutter nattskiftet til han jeg har snakket med slik at jeg forsøker en siste gang før jeg evt må la bilen stå til i morgen.
OM alt skulle gå til helvete når jeg drar opp igjen om to timer:
Hvem har bekjentskaper i Oslo som kanskje kan være behjelpelig her? Jeg står her med veldig lite peiling på hva dette kan være (folk skriver en del om motstand i starteren og sånt, men jeg aner ikke hva jeg ser etter... Er et hav av ledninger i motorrommet) og klør meg i huet.
Det siste jeg vil (og har råd til) er å få bilen taua bort da jeg ikke har råd til å hente den ut før på onsdag når lønninga kommer inn.
F-Body Club of Norway:
http://www.fbcn.no