Takk for gode tilbakemeldinger folkens!

Da skal jeg sende bilder til sarpsborg motor så jeg er sikker på at jeg får riktig overgang. Det kan være en grei måte å finne ut om det er noe galt med gasseren, for så å bytte innsuget i vinter da jeg har en følelse at det kan innebære "litt" mer jobb. Men da vet jeg hvertfall at gasseren fungerer pluss at jeg sikker lærer en ting eller to
Når det kommer til vakumslanger, så trenger jeg nok litt tid på å sette meg skikkelig inn i hvordan man sjekker, finner og bytter dette. Men det har jeg heldigvis vinteren til
Håper bare bilen holder opp til Dokka. Den står nå i Oslo og skal kjøres opp førstkommende Lørdag i en stor og romslig låve der jeg har muligheter til å skru i vinter. Har kjørt den rimelig mange timer allerede, og klarer å finne "mellompunktene" der man merker at bilen ikke sliter for mye. Er kun når jeg stopper bilen etter lange kjøreturer det er startproblemer, og kun når jeg stanser bilen og har den i N, D eller (D) den har høy tomgang, og det skal jeg kunne klare å unngå på veien oppover.
Sant skal sies: Jeg er temmelig grønn når det kommer til å skru. Helt enkle ting greier jeg, men er det store jobber så har jeg ikke mye kompetanse. Vil dere si det er vanskelig å få byttet vakumslangene? Evt om det er er noen som kjenner noen i Dokka/Gjøvik området?
Mr.Camaro: Det er herlig å være tilbake

Må si jeg var temmelig stolt når jeg rullet inn på Tyrigrava på tirsdag med ny Trans Am (selv om den ikke startet igjen og halve grava stod og skrudde på bilen

), og det har vært et sant helvete å gå fire år uten bil. Og denne her er faktisk fin, selv om den har en del småplukk som må ordnes. Ser i grunn positivt på det siden jeg kommer til å bli bra kjent med bilen i vinter.
Roger: Har forsøkt å få tak i deg i årevis! Ring meg på 92632188 når du leser dette!

OG FÅ DEG FACEBOOK!
Her har vi litt bilder:
Verdens mest grusomme farge:

"Treverk" som skal bort! Om noen har sorte erstatningsdeler til dette liggendes så ligger tlfnret mitt i denne posten, så bare ring meg!

F-Body Club of Norway:
http://www.fbcn.no