kjøper skrev:
syns det er på sin plass med mitt syn i denne saken. jeg har kjøpt og godtatt feil og mangler med denne bilen bare så det er klart. når det gjelder skiftekassa er den iorden. jeg har ikke kjørt å prøvd å få den i gir som det står her, jeg sa jeg hadde prøvd alt, det vil si alle gir også park, å det mens bilen sto stille. tenkte ikke på å prøve nøytral som var det rette.
når det gjelder motor kan jeg kunn forholde meg til vognkort og biltilsynet. vognkortet sier det er slagvolum på 4097cm3, sitter en 5700cm3 der nå. å ut fra det jeg har finni ut er 4097cm3 det samme som en 250 motor å den er en 6syl, å da krever biltilsynet godkjenningspapirer fra GM. det er det jeg vet.
jeg kjøpte en bil jeg kunne sveise rust å ta det andre som var feil, ikke en bil som må på biltilsynet for å godkjennes p.g.a feil papirer!! har ikke biltilsynet i nærheten heller.
å med bakgrunn av dette vil jeg heve kjøpet. å fikk forståelse av at dette var greit, de skulle bare skaffe penger, fikk til å med tilbud om å levere bilen å beholde hjula til de fikk skaffet resterende beløp. men sa det var greit å vente til de fikk ordnet med alt. når dette var greit så satte jeg jo igang med å finne en annet bil, å fant en som jeg har på hand, så dette blir jo bare plager.
å jeg trudde en muntlig avtale var like god som en skriftlig.
så får jeg sms med at de vil ta på seg å ta det til biltilsynet å godkjenne bilen med den motoren, dette er helt nytt for meg, ikke hørt før.
å etter hva jeg skjønner er det kortere til biltilsynet fra tyristrand enn det er fra meg. å viss prisen var så vanvittig lav så skjønner jeg ikke problemet med å ta den tilbake?? det er jo bare å få ordnet papirene å selge den videre.
Først å fremmest, velkommen på forummet.
jeg håper ikke at vores uoverenstemmelse, gjør at du ikke vil benytte dig av denne muligheten, for gode råd, deletilgang, hjælp, å informasjon i abnormt store mængder.
dette forummet er, set med mine øyne, det bedste i europa, med tanke på omgangstone å vidreformidling av viten.
Alle saker har to sider, å naturligvis er dine synspunkter like viktige som mine, å jeg ville være en kjip satan, om jeg ikke lod dig komme til orde i denne saken, (hadde faktist ikke registreret at du hadde meldt dig på forummet

)
husker du at jeg ringte til dig på torsdags kvelden? det var der jeg tilbød å fixe transferkassen, om den skulle være defekt.
jeg mener osse å huske, at jeg tilbød å ta omkostningerne ved omregistreringen til original. (men her er jeg ikke sikker, kan ha været i tankerne mine, men kom ikke ut munnen!)
Mye av informasjonen, som jeg har fået, er annenhåndsoplysninger, som jeanett har gitt mig, å som hun har fra deres samtaler!
det er den med de tre fjer, som blir til fem høner! å det er igjen feil.
det er jeanett`s første bilsalg, (å sikkert å det siste!)
men jeg skal skrive det her, så alle her er vitner,
Jeg tar omkostninger ved omregistrering til V8 i vognkortet!
Forresten, så fant jeg hengerfestet! ligger her!
som et lite plaster på såret, skal jeg få jeanett, til å levere det!