lrog skrev:
1450 euro for motor med 200kw og oppover med 8 sylindra inkl 24 garranti og montering. BRC kit
Bilen har i dag et gassannlegg som er ubrukelig og ikke blitt brukt på 8 år, planen er å oppgradere dette til BRC.
grogei skrev:
Ok vist du skal montere dette selv, hvorfor skal du da kjøpe igjenom polen og ikke fa italia?
er det produsert i polen?
Jeg skal få pris på et slikt anlegg. men ser ikke heilt økonomien i å hente det fra polen, så lege du ike skal ha det montert der nede. innkjøps prisene er nesten like høy der nede, MVA er nesten det samme som i Norge. kun løningene som er lavere.
Det er et firma her i Norge som har importavtale med fabrikken i Italia, derfor får ingen her til lands kjøpe dette direkte. Firmaet selger ikke kitt til private, kun til de som er med deres kjede. Prisen på et kitt til en V8 som forhandler er 28000,- Sist jeg kjøpte et kitt fra polen, betalte jeg 6500,- for et komplett kitt uten gasstank til en V8. Mulig det er samme pris, men importfirmaet legger på alt for mye fortjeneste...
For å slippe å ta turen til Polen, monterer jeg det som skal til for å bygge det om til BRC selv. Har en Audi A6 med 2,6l V6 som det ikke sitter gassanlegg i fra før. Denne kunne jeg tenke meg å kjøre ned til Polen og få bygget om. Godkjenningen her i Norge tar jeg meg av selv da jeg har papirer på at jeg kan gjøre dette.