AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

opphengskulene på en 74camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=3286
Side 1 av 1

Forfatter:  dan@biringt.com [ Tir 15. Jan 2008 22:48 ]
Innleggets emne:  opphengskulene på en 74camaro

skal bytte opphengskulene på en 74 camaro, de øvre kulene var klinket så det gikk greit, borra opp og meislet av hodene, men de nedre kulene er presset på, har ikke presse hjemme slik jeg kan demontere dem på en enkel måte, noen som har en ide hvordan jeg kan gjøre når jeg ikke har tilgang på presse?!

Forfatter:  Chevy350 [ Tir 15. Jan 2008 23:50 ]
Innleggets emne: 

Hvis du har tilgang på ei stor skrustikke, funker det greit sålenge du har tilgang på div store piper, rørbiter og lignende. Har bytta på flere biler på den måten, inkl 77+ Caprice, 78+ Malibu, osv. (Samme nedre bærekule som på din bil)

Forfatter:  dan@biringt.com [ Ons 16. Jan 2008 14:32 ]
Innleggets emne: 

good good, får prøve det :>

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/