AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Mellomaksel spørsmål.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=28142
Side 1 av 1

Forfatter:  bureg [ Man 07. Des 2020 22:21 ]
Innleggets emne:  Mellomaksel spørsmål.

Er det mye styr å skifte sryssene i mellomaksel på 80 Trans Am, eventuell en video?

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 08. Des 2020 10:37 ]
Innleggets emne:  Re: Mellomaksel spørsmål.

Det er litt jobb, men egenlig ganske enkelt.

https://www.youtube.com/results?search_ ... eplacement

Forfatter:  bureg [ Tir 08. Des 2020 11:55 ]
Innleggets emne:  Re: Mellomaksel spørsmål.

Pappa Wolf skrev:
Det er litt jobb, men egenlig ganske enkelt.

https://www.youtube.com/results?search_ ... eplacement


Takk..

Forfatter:  AW-100 [ Lør 19. Des 2020 21:31 ]
Innleggets emne:  Re: Mellomaksel spørsmål.

Her er bilder fra når jeg gjorde det på Ramchargeren min. viewtopic.php?p=181158#p181158

Tips, når du har fått ut låseklipsene på krysset så finner du frem en koppnøkkel som akkurat går inn i yoken, og en som krysset går inn i. Så bruker du ei stor skrustikke i stedet for hammer, og tvinger krysset ut av yoken og «inn» i den store koppen.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/