| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Mellomaksel spørsmål. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=28142 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | bureg [ Man 07. Des 2020 22:21 ] |
| Innleggets emne: | Mellomaksel spørsmål. |
Er det mye styr å skifte sryssene i mellomaksel på 80 Trans Am, eventuell en video? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 08. Des 2020 10:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mellomaksel spørsmål. |
Det er litt jobb, men egenlig ganske enkelt. https://www.youtube.com/results?search_ ... eplacement |
|
| Forfatter: | bureg [ Tir 08. Des 2020 11:55 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mellomaksel spørsmål. |
Pappa Wolf skrev: Takk.. |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Lør 19. Des 2020 21:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mellomaksel spørsmål. |
Her er bilder fra når jeg gjorde det på Ramchargeren min. viewtopic.php?p=181158#p181158 Tips, når du har fått ut låseklipsene på krysset så finner du frem en koppnøkkel som akkurat går inn i yoken, og en som krysset går inn i. Så bruker du ei stor skrustikke i stedet for hammer, og tvinger krysset ut av yoken og «inn» i den store koppen. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|