AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Girkasseproblem
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=28106
Side 1 av 1

Forfatter:  johmolan [ Søn 30. Aug 2020 02:47 ]
Innleggets emne:  Girkasseproblem

Hei jeg har en 1975 charger, skulle kjøre den idag for første gang for den på 12 år. Fant jo ut da at den hadde litt kraft fremover og såvidt litt bakover men til slutt null revers. Virket til slutt ikke som den gikk i revers for den holdt samme turtall i både P R og N men når man setter den i D så merker man at den går i gir. Noen som har en anelse om hva det kan være? Jeg sjekket oljen og både nivået og oljen og nivået var bra samt oljen var rød og fin. Noen som har noe tips?

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 07. Sep 2020 10:51 ]
Innleggets emne:  Re: Girkasseproblem

Peilet du oljen med motoren varm, og på tomgang?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/