| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lugging ved Gass pådrag! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=2777 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | The Cowboy [ Søn 28. Okt 2007 13:56 ] |
| Innleggets emne: | Lugging ved Gass pådrag! |
hadde et lite kort problem med bilen her i går.. når jeg ga gass, så bråka og lugga det i drivakselen (føltes ut som om det var der hvertfall..) trodde det kunne være girkassa, og lite olje i den, men den hadde mer en nok olje.. noen her som har en viss peil på hva det kan være?? må si at problemet ga seg seinere.. etter jeg hadde stoppet og latt bilen stå litt.. men gir jo opprop til tankegang for det.. håper noen her vet hva det kan være for noe takker på forhånd! |
|
| Forfatter: | Holden [ Søn 28. Okt 2007 14:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Hadde samme symptomer i bilen min, og da var det kryssene i mellomakselen som var utslitt. |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Søn 28. Okt 2007 19:49 ] |
| Innleggets emne: | |
er dette noe som er vanskelig å sjekke? evt bytte? og hvor mye koster nye deler, og hvor få tak i disse? hehe (ble mye på en gang det der.. hehe |
|
| Forfatter: | Holden [ Søn 28. Okt 2007 21:15 ] |
| Innleggets emne: | |
Du kan jo prøve å vri på mellomakslingen med hendene for å kjenne etter unormalt slakke. Amerikanske bildeler skal ha 190 kr for et kryss til min bil (Caprice). Du trenger altså to slike. Skal være gjort på 15 min den jobben der. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|