| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Olje https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=27528 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | arne.boe97 [ Lør 04. Nov 2017 17:23 ] |
| Innleggets emne: | Olje |
Hvilken olje skal på girkassa på tahoe 6.5td? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk |
|
| Forfatter: | doey [ Lør 04. Nov 2017 17:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Olje |
dextron 3 |
|
| Forfatter: | arne.boe97 [ Lør 04. Nov 2017 17:55 ] |
| Innleggets emne: | Re: Olje |
Jeg fikk til svar på Chevrolet forumet på facebook å bruke ATF så har akkurat fylt på det før du svarte. Er det veldig gæli å bruke eller går det? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk |
|
| Forfatter: | muren motorsport [ Lør 04. Nov 2017 18:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: Olje |
ATF Dexron 3 ja.. |
|
| Forfatter: | Sturmtiger [ Lør 04. Nov 2017 19:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: Olje |
Så lenge det står Dextron 3 eller Dex III så går det helt greit. |
|
| Forfatter: | Munibandis [ Man 03. Des 2018 21:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Olje |
Vil også anbefale å bruke 15w40 mineral om bilen har gått på mineral frem til nå, ikke bruk helsyntestisk da vil et begynne å lekke over alt. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|