AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Th400 automat
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=27247
Side 1 av 1

Forfatter:  Chevyknut [ Søn 08. Jan 2017 15:57 ]
Innleggets emne:  Th400 automat

Er det noen som vet om th400 aut fra bensin motor passer over på 6,2 diesel?

Forfatter:  doey [ Man 09. Jan 2017 00:35 ]
Innleggets emne:  Re: Th400 automat

Ja passer den ja, er bare litt annen stall på converteren...

Forfatter:  Chevyknut [ Man 09. Jan 2017 13:01 ]
Innleggets emne:  Re: Th400 automat

Takk for svaret :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/