| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Rister 4x4 auto https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=27164 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | lasset [ Tor 06. Okt 2016 22:32 ] |
| Innleggets emne: | Rister 4x4 auto |
Hei, jeg har problemer med en 2003 GMC Yukon 8,1. Når jeg setter den i 4x4 auto rister det foran i bilen ved skarp sving i sakte fart.Fungerer fint i 2wd. Noen som har peiling på hva det er? |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Fre 07. Okt 2016 08:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Rister 4x4 auto |
Kan det være at du har sperre på framaksel som reagerer ved sving? evt drivknute? |
|
| Forfatter: | lasset [ Fre 07. Okt 2016 12:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Rister 4x4 auto |
Bare i 4wd auto. vanlig 4wd virker fint. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|