AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Rister 4x4 auto
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=27164
Side 1 av 1

Forfatter:  lasset [ Tor 06. Okt 2016 22:32 ]
Innleggets emne:  Rister 4x4 auto

Hei, jeg har problemer med en 2003 GMC Yukon 8,1.
Når jeg setter den i 4x4 auto rister det foran i bilen ved skarp sving i sakte fart.Fungerer fint i 2wd.
Noen som har peiling på hva det er?

Forfatter:  OldisEinart [ Fre 07. Okt 2016 08:29 ]
Innleggets emne:  Re: Rister 4x4 auto

Kan det være at du har sperre på framaksel som reagerer ved sving? evt drivknute?

Forfatter:  lasset [ Fre 07. Okt 2016 12:36 ]
Innleggets emne:  Re: Rister 4x4 auto

Bare i 4wd auto.
vanlig 4wd virker fint.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/