AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Th 700R4 spørsmål
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26923
Side 1 av 1

Forfatter:  bad luck [ Tor 07. Apr 2016 23:34 ]
Innleggets emne:  Th 700R4 spørsmål

Er det samme girkasse,men samme innmat og utveksling på silverado pickup med bensinmotor som diesel?.....er ute etter en th 700 kasse og dei fleste har stått på dieselmotorer,så må bare sjekke slik jeg finner rett kasse

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 08. Apr 2016 10:37 ]
Innleggets emne:  Re: Th 700R4 spørsmål

Mulig du har litt lavere utveksling på 1 gir, og diesel converter.
Bare å bytte converter.

Forfatter:  dvil [ Fre 08. Apr 2016 13:28 ]
Innleggets emne:  Re: Th 700R4 spørsmål

Det er egentlig utrolig mange forskjeller, bare innenfor ett år. Sannsynligvis funker det bra nok å ta en kasse fra en annen modell, men optimalt blir det kanskje ikke.
Hva det betyr i praksis vet jeg ikke, men her er en liste over noen varianter fjærer fra 1989 Light Duty Truck Unit Repair Manual.
Vedlegg:
P4080543.JPG
P4080543.JPG [ 64.66 KiB | Vist 3822 ganger ]

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/