| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Cadillac bakakselen. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26792 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Sprinklerman [ Søn 10. Jan 2016 14:35 ] |
| Innleggets emne: | Cadillac bakakselen. |
Hei Har en 66 deville med en lyd som jeg ikke vet hvor kommer fra, men tror det er bakakselen. Det er sånn uling når jeg gir gass, men lyden blir borte når jeg slipper gassen. Kan det være lite olje? Håper på gode svar. |
|
| Forfatter: | Mr Fox [ Søn 10. Jan 2016 20:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: Cadillac bakakselen. |
Mest sannsynlig er lager i bakaksling slitt. Vanskelig å sei uten å ha hørt lyden, men med snill køyring kan bakaksling vare lenge. Sjekk oljen og foringer i bakhjulsoppheng fordi slitte foringer kan forsterke lyden. |
|
| Forfatter: | v8power [ Ons 13. Jan 2016 00:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Cadillac bakakselen. |
Er nok lagre eller kronhjul/pinjong som er slitt ja. Oljebytte er ikke dumt. Finnes oljetilsetninger som skal hjelpe på slik lyd. I følge reklamen... QMI har visst noe som skal virke bra. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|