| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bakaksel 67 Camaro https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26743 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | camaro396 [ Tir 08. Des 2015 11:33 ] |
| Innleggets emne: | Bakaksel 67 Camaro |
Hoisan , er det noen her inne på forumet som kan anbefale noen som kan overhale en 12 bolt bakaksel i Rogaland ? eventuelt noen som har en tillsalgs ? (singel leaf)
|
|
| Forfatter: | Joda [ Tir 08. Des 2015 20:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bakaksel 67 Camaro |
Hva skal du ha gjort, og hvor i Rogaland? Hva skal den brukes til. Og hva tror du det koster? Har selv gått over en 12-Bolt aksling, der jeg tok den helt ut. Ble fryktelig dyrt, kunne nok kjøpt meg en ferdig for samme prisen. Håvik Elektro & Mekaniske på Karmøy klarer jobben. Mvh. Joda |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|