| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 6.2 diesel girkasse problemer https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26742 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Petter Eikås [ Man 07. Des 2015 22:44 ] |
| Innleggets emne: | 6.2 diesel girkasse problemer |
Heisann! Har trøbbel med automat girkassa på min 1993 modell 6.2l diesel G30 starcraft Van Den går ALLTID i revers, men kommer bare av og til i gir. Kommer i gir når jeg fyller på girkasse olje, og av og til når jeg slår den av og starter igjen. Noen som vet hva som kan være galt og eventuellt hvor mage liter girkasse olje som går på tanken. Forrige eier hadde kjørt den tom så er usikker på om den kan ha tatt skade av dette. Har fyllt ca 1.2l olje til nå, men er usikker på mengde som skal på og tar lang tid før man kan peile. Takk for svar |
|
| Forfatter: | Sturmtiger [ Tir 08. Des 2015 02:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6.2 diesel girkasse problemer |
Petter Eikås skrev: Forrige eier hadde kjørt den tom Du svarte degsjøl her dessverre, kjøre med en kasse uten olje spiser opp lamellene inni kasen med en gang. |
|
| Forfatter: | Petter Eikås [ Tir 08. Des 2015 18:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6.2 diesel girkasse problemer |
Men hvorfor går den da i gir når den får mer olje? går også i gir hver gang den har vert slått av 1 minutt og blir startet igjen. |
|
| Forfatter: | v8power [ Ons 09. Des 2015 01:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6.2 diesel girkasse problemer |
Å fylle på en liter olje er jo bare et musepiss. Du må få peilet og fyllt på snarest. |
|
| Forfatter: | Danielm [ Tor 17. Des 2015 22:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6.2 diesel girkasse problemer |
hvordan kasse er det? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|