| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Forkorte mellomaksel? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26534 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Charger72 [ Fre 07. Aug 2015 22:52 ] |
| Innleggets emne: | Forkorte mellomaksel? |
har ikke noe peiling på slikt, men finnes det et sted på sentrale østland hvor man kan få kortet ned en mellomaksel - og det til en billig penge? |
|
| Forfatter: | kristian s [ Lør 08. Aug 2015 00:43 ] |
| Innleggets emne: | Re: Forkorte mellomaksel? |
Jeg har brukt www.powertrain.no til mine mellomakselproblemer. Hyggelige folk og god service. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 08. Aug 2015 10:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Forkorte mellomaksel? |
kristian s skrev: Jeg har brukt http://www.powertrain.no til mine mellomakselproblemer. Hyggelige folk og god service. Takk, har vurdert å få balansert akslen min til Masteren. Men manglet litt info. Nå slapp jeg å lete. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|