| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hjelp til Third Memberen https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26432 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | mortenmustang [ Man 22. Jun 2015 10:38 ] |
| Innleggets emne: | Hjelp til Third Memberen |
Fikset |
|
| Forfatter: | Crazy Horse [ Man 22. Jun 2015 13:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hjelp til Third Memberen |
helsikke da 35 splines på 390 hk litt overkill kansje hehe hadde det vært 28 splines så har eg ei brukt detroit locker sperre som funker fin fint t.s |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|