AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Utveksling på speedometer drev.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26410
Side 1 av 1

Forfatter:  smurfeline [ Søn 14. Jun 2015 21:58 ]
Innleggets emne:  Utveksling på speedometer drev.

Hallo. I fjor byttet jeg utveksling i bakakslungen min fra org til 3.73 tror org var 2.73...

Ifølge speedometeret mitt så går camaroen noe helt jævlig noe som dessverre ikke er sant. så er det noen som har greie på speedometer drevet som sitter i ei 350 kasse hvor stort jeg må kjøpe.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Forfatter:  Tiger [ Man 15. Jun 2015 11:07 ]
Innleggets emne:  Re: Utveksling på speedometer drev.

Hei,

det spørs på hvor store bakhjul du har, men hvis du går på tciauto.com så kan du regne det ut,

mvh

Forfatter:  OldisEinart [ Tor 18. Jun 2015 13:20 ]
Innleggets emne:  Re: Utveksling på speedometer drev.

Du må ha ett med flere tenner enn det du har nå. evt montere kjempestore bakhjul,
Du kan finne ut hvilket drev du har og telle antall tenner. Og rulleonkreds på bakhjul

Er det slik type speedo drev du har feks ?

http://www.tciauto.com/tc/gm-driven-spe ... h-redhtml/

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/