AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Lett GM truck fra auto til manuel kasse
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26324
Side 1 av 1

Forfatter:  Sturmtiger [ Lør 16. Mai 2015 00:18 ]
Innleggets emne:  Lett GM truck fra auto til manuel kasse

Hei.

Så denne 98mod Tahoen lå ute på finn idag, og merket at den var utstyrt med manuel kasse med NV4500. Så noe fristende ut å bygge om til manuell fra autolat på min bil.

Hvor mye jobb tror dere det vil gå inn i å montere noe sånnt. Tenker på allt ifra begynnelsen av monteringen som pedaler, clutch hus og sylindre og modifisering av mellomakselen da den orginale fra automatkassen mest sannsynlig passer ikke med en gang.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/