AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hjelp Th 350
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26281
Side 1 av 1

Forfatter:  svein.g [ Fre 01. Mai 2015 10:07 ]
Innleggets emne:  Hjelp Th 350

Hei kassa mi begynte brått å slure i går .Dette gjelder alle gir , den er også treg å få til å gå i gir det er nok olje ikke brent olje .parkerte bilen sto ett par timer .prøvde igjen symptomer nesten helt borte men så fort olja blir nvarm så er det i gang igjen.

Forfatter:  Thunderbolt [ Lør 02. Mai 2015 10:12 ]
Innleggets emne:  Re: Hjelp Th 350

Hvis problemet går bort når olja er kald så er olja di dårlig. I værste fall lamellene også.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/