| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hjelp Th 350 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=26281 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | svein.g [ Fre 01. Mai 2015 10:07 ] |
| Innleggets emne: | Hjelp Th 350 |
Hei kassa mi begynte brått å slure i går .Dette gjelder alle gir , den er også treg å få til å gå i gir det er nok olje ikke brent olje .parkerte bilen sto ett par timer .prøvde igjen symptomer nesten helt borte men så fort olja blir nvarm så er det i gang igjen. |
|
| Forfatter: | Thunderbolt [ Lør 02. Mai 2015 10:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hjelp Th 350 |
Hvis problemet går bort når olja er kald så er olja di dårlig. I værste fall lamellene også. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|