| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| kraftig kasse til 67 camaro? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=2337 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | ottar [ Tir 21. Aug 2007 22:06 ] |
| Innleggets emne: | kraftig kasse til 67 camaro? |
Hei Har bruk for ei kraftig kasse til 67 camaro. har nå ca 400hk og 350kasse. Til vinteren vil eg sette i ei 4 trinns kasse som tåler 550hk. Noken som har gode forslag til kva kasse eg bør ha og kva som må gjerast for at den skal passe? |
|
| Forfatter: | Roar [ Lør 25. Aug 2007 16:14 ] |
| Innleggets emne: | |
Er det automat du tenker på så er det 4l80e som er ditt beste valg. Eller så kan du sette inn en th400 med gearvendor koblet bak den. Med manuell , så kan du bruke en muncie m21 eller m22 de tåler mer enn du tror. Eller så kjøper du en 5 geara tremec. Den tåler mye |
|
| Forfatter: | ottar [ Tor 30. Aug 2007 17:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Kva modifisering må til for å få den kassa i bilen da? Og bør eg gjere noko med kassa før eg monterer den? prepping f.eks? |
|
| Forfatter: | 1942 [ Tor 30. Aug 2007 18:28 ] |
| Innleggets emne: | |
du trenger nok ikke å preppe en 4l80e for det er en 400 kasse bare at det er overdrive og loock-up men den tar jo litt hester da, akuratt som en 400 kasse |
|
| Forfatter: | Hotrodder [ Tor 30. Aug 2007 22:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Eller en T56 6 trinns fra LT1 Corvette eller Camaro. De går på eldre smallblocks og tåler mye. Ligger på rundt 18000kr brukt. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|