AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

56 f-100 skivebrems
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=2207
Side 1 av 1

Forfatter:  rookie [ Tor 02. Aug 2007 17:04 ]
Innleggets emne:  56 f-100 skivebrems

Heisann.. Jeg holder på med en f-100 fra 56, men jeg er ganske ny i emnet.. jeg tenkte jeg skulle skaffe ny forstilling og bak med skive bremser på til den, noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan kjøpe det? eller hvordan bil jeg eventuelt kan plukke det av?

Forfatter:  kustomchry [ Tor 02. Aug 2007 23:50 ]
Innleggets emne: 

Om ikke du vil kjøpe nye greier, typ mustang II eller noe sånt, så kan kanskje dodge aspen/plym volare være ett alternativ å plukke fra.

Forfatter:  Bippe [ Fre 03. Aug 2007 01:43 ]
Innleggets emne: 

Prøv her
www.hotrodservice.no

Forfatter:  F-100 [ Fre 03. Aug 2007 10:12 ]
Innleggets emne: 

Sjekk ut http://www.ford-trucks.com/ eller gå rett på 48 -60 forumet der: http://www.ford-trucks.com/forums/forum41/ . Les i gamle poster og du vil finne en masse info om dette temaet. Vet at bl. a. Aspen/ Volare -forstillingen er endel brukt, men der finnes flere muligheter. :wink:
Disse selger alt fra gjør-det-selv sett til ferdige chassis: http://www.industrialchassisinc.com/

Roger

Forfatter:  rookie [ Lør 04. Aug 2007 11:47 ]
Innleggets emne: 

takk til alle, skal sjekke det ut og se om jeg finner noe jeg får sansen for :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/