| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| th 700 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=2136 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | marvest [ Fre 20. Jul 2007 22:38 ] |
| Innleggets emne: | th 700 |
Er det like girkasser som står i alle biler?Tenker da på personbiler og vaner,bensin og diesel? Tenker da bare på th700 |
|
| Forfatter: | 1942 [ Søn 19. Aug 2007 10:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: th 700 |
marvest skrev: Er det like girkasser som står i alle biler?Tenker da på personbiler og vaner,bensin og diesel? Tenker da bare på th700
ja de er de samme kassene |
|
| Forfatter: | Roar [ Søn 19. Aug 2007 11:07 ] |
| Innleggets emne: | |
Nei de er ikke helt like, Boltmønster og slikt er likt, men det er forskjellig innmat på de osv. Governoren er forskjellig på en diesel kontra bensin. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|