AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

th 700
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=2136
Side 1 av 1

Forfatter:  marvest [ Fre 20. Jul 2007 22:38 ]
Innleggets emne:  th 700

Er det like girkasser som står i alle biler?Tenker da på personbiler og vaner,bensin og diesel? Tenker da bare på th700

Forfatter:  1942 [ Søn 19. Aug 2007 10:24 ]
Innleggets emne:  Re: th 700

marvest skrev:
Er det like girkasser som står i alle biler?Tenker da på personbiler og vaner,bensin og diesel? Tenker da bare på th700


ja de er de samme kassene :twisted:

Forfatter:  Roar [ Søn 19. Aug 2007 11:07 ]
Innleggets emne: 

Nei de er ikke helt like,
Boltmønster og slikt er likt, men det er forskjellig innmat på de osv.
Governoren er forskjellig på en diesel kontra bensin.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/