| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Girolje https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=2053 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | CoUMa [ Søn 01. Jul 2007 20:47 ] |
| Innleggets emne: | Girolje |
Heisann hvilken girolje anbefales det å bruke på en 350 girkasse? noen som vet hvet mye den tar, så er jo det et pluss Takker for alle svar |
|
| Forfatter: | Bippe [ Man 02. Jul 2007 02:10 ] |
| Innleggets emne: | |
Dexron II / Dexron III. Totalt ca 10 liter |
|
| Forfatter: | elcamino [ Man 02. Jul 2007 07:59 ] |
| Innleggets emne: | |
Så mye har aldri jeg klart å ha på ei 350 kasse... Hadde hatt på 4 liter jeg og starta den og peila deretter.. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 02. Jul 2007 13:45 ] |
| Innleggets emne: | |
såvidt jeg husker, skal automatgirkasser,peiles, når de er varme! eller hvad?? |
|
| Forfatter: | fox-body [ Man 02. Jul 2007 16:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Flyttet denne til riktig "forum". |
|
| Forfatter: | elcamino [ Man 02. Jul 2007 19:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Pappa Wolf skrev: såvidt jeg husker, skal automatgirkasser,peiles, når de er varme!
eller hvad?? Stemmer det,derfor jeg skrev starta den..Optimale er å ha drift tempratur på olja... |
|
| Forfatter: | Bippe [ Tir 03. Jul 2007 02:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Sitat: Så mye har aldri jeg klart å ha på ei 350 kasse...
Hadde hatt på 4 liter jeg og starta den og peila deretter.. Plokker du av bunnpanna for ett filter bytte, får du på ca 3 liter etterpå. Men kassa med konverter rommer ca 10 liter totalt. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|