AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Girolje
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=2053
Side 1 av 1

Forfatter:  CoUMa [ Søn 01. Jul 2007 20:47 ]
Innleggets emne:  Girolje

Heisann

hvilken girolje anbefales det å bruke på en 350 girkasse?

noen som vet hvet mye den tar, så er jo det et pluss :)


Takker for alle svar

Forfatter:  Bippe [ Man 02. Jul 2007 02:10 ]
Innleggets emne: 

Dexron II / Dexron III. Totalt ca 10 liter

Forfatter:  elcamino [ Man 02. Jul 2007 07:59 ]
Innleggets emne: 

Så mye har aldri jeg klart å ha på ei 350 kasse...
Hadde hatt på 4 liter jeg og starta den og peila deretter..

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 02. Jul 2007 13:45 ]
Innleggets emne: 

såvidt jeg husker, skal automatgirkasser,peiles, når de er varme!

eller hvad??

Forfatter:  fox-body [ Man 02. Jul 2007 16:54 ]
Innleggets emne: 

Flyttet denne til riktig "forum".

Forfatter:  elcamino [ Man 02. Jul 2007 19:19 ]
Innleggets emne: 

Pappa Wolf skrev:
såvidt jeg husker, skal automatgirkasser,peiles, når de er varme!

eller hvad??

Stemmer det,derfor jeg skrev starta den..Optimale er å ha drift tempratur på olja...

Forfatter:  Bippe [ Tir 03. Jul 2007 02:38 ]
Innleggets emne: 

Sitat:
Så mye har aldri jeg klart å ha på ei 350 kasse...
Hadde hatt på 4 liter jeg og starta den og peila deretter..


Plokker du av bunnpanna for ett filter bytte, får du på ca 3 liter etterpå. Men kassa med konverter rommer ca 10 liter totalt.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/