| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bytte av manuell girkasse på Voyager 1994 2,5 TD https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=2017 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Galaxie [ Lør 23. Jun 2007 22:24 ] |
| Innleggets emne: | Bytte av manuell girkasse på Voyager 1994 2,5 TD |
Et vennepar må bytte girkassen etter at den har blitt kjørt tom for olje. jeg har blitt forespurt om å ta jobben med å bytte den. Noen som har hatt ut kassa på disse før |
|
| Forfatter: | elcamino [ Søn 24. Jun 2007 13:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Skal kunne gå ann å få ut den uten å plukke ut motor... har skiftet på 3,3 voyager og en 3,0l voyager... |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Man 25. Jun 2007 00:26 ] |
| Innleggets emne: | |
takk for svar |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|