AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bytte av manuell girkasse på Voyager 1994 2,5 TD
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=2017
Side 1 av 1

Forfatter:  Galaxie [ Lør 23. Jun 2007 22:24 ]
Innleggets emne:  Bytte av manuell girkasse på Voyager 1994 2,5 TD

Et vennepar må bytte girkassen etter at den har blitt kjørt tom for olje.
jeg har blitt forespurt om å ta jobben med å bytte den. Noen som har hatt ut kassa på disse før :?: må motoren ut eller ikke :?: så ut til å være plass nok til å få den ut med motoren i, men har brent meg på det tidligere ved girkassebytte på tverrstilte motorer.

Forfatter:  elcamino [ Søn 24. Jun 2007 13:54 ]
Innleggets emne: 

Skal kunne gå ann å få ut den uten å plukke ut motor...
har skiftet på 3,3 voyager og en 3,0l voyager...

Forfatter:  Galaxie [ Man 25. Jun 2007 00:26 ]
Innleggets emne: 

takk for svar :) ser ut som en grei jobb da. prøver å finne ut omfanget av byttet før jeg sier ja til jobben. så slipper jeg overraskelser underveis.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/