| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| th-350 bop girkasse trøbbel https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=1851 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | cutlass81 [ Lør 26. Mai 2007 19:45 ] |
| Innleggets emne: | th-350 bop girkasse trøbbel |
har problem med ei th th350 kasse, kassa girer fint i alle gir men slurer når den får motstand, men fungerer fint i revers. er d noen som veit noe om hva som kan gjere dettte? |
|
| Forfatter: | mustang [ Man 04. Jun 2007 16:26 ] |
| Innleggets emne: | sluring th 350 |
det er fritt for lameller i kassa di , den må overhales , så enkelt er det ! |
|
| Forfatter: | cutlass81 [ Tir 05. Jun 2007 18:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: sluring th 350 |
mustang skrev: det er fritt for lameller i kassa di , den må overhales , så enkelt er det !
takker, tenkte meg egentli d..... |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Man 25. Jun 2007 13:22 ] |
| Innleggets emne: | |
Trør i gang med et skikkelig gullkorn... Hva er lameller? |
|
| Forfatter: | Olav [ Man 25. Jun 2007 14:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Lameller er koblingsplatene mellom stalplatene som ligger inni konlingtromlene inne i gearkassa... |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Man 25. Jun 2007 20:35 ] |
| Innleggets emne: | |
Ah okei! Da lærte jeg noe nytt i dag også!
|
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|