AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

th-350 bop girkasse trøbbel
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=1851
Side 1 av 1

Forfatter:  cutlass81 [ Lør 26. Mai 2007 19:45 ]
Innleggets emne:  th-350 bop girkasse trøbbel

har problem med ei th th350 kasse, kassa girer fint i alle gir men slurer når den får motstand, men fungerer fint i revers. er d noen som veit noe om hva som kan gjere dettte?

Forfatter:  mustang [ Man 04. Jun 2007 16:26 ]
Innleggets emne:  sluring th 350

det er fritt for lameller i kassa di , den må overhales , så enkelt er det ! :oops:

Forfatter:  cutlass81 [ Tir 05. Jun 2007 18:21 ]
Innleggets emne:  Re: sluring th 350

mustang skrev:
det er fritt for lameller i kassa di , den må overhales , så enkelt er det ! :oops:



takker, tenkte meg egentli d..... :(

Forfatter:  Mr.Malibu [ Man 25. Jun 2007 13:22 ]
Innleggets emne: 

Trør i gang med et skikkelig gullkorn... Hva er lameller?

Forfatter:  Olav [ Man 25. Jun 2007 14:54 ]
Innleggets emne: 

Lameller er koblingsplatene mellom stalplatene som ligger inni konlingtromlene inne i gearkassa...

Forfatter:  Mr.Malibu [ Man 25. Jun 2007 20:35 ]
Innleggets emne: 

Ah okei! Da lærte jeg noe nytt i dag også! :DD

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/