Tja det er vel ikke så mye å si det, men kan jo prøve å finne på noe

.. Kjøpte den i fjor våres, på Gan, ett stykke på utsiden av lillestrøm. Han jeg kjøpte den av hadde vel hatt den i ett par år, å han hadde visst kjøpt den av en nabo som heller ikke hadde hatt den så altfor lenge, å mer veit jeg ikke om historien på den. Har ikke gravd så mye etter historien heller da.. Men den har vært i norge fra 1954 så det er en "ekte" nordbo:) hehe.
Ellers er bilen i sånn passe god bruksstand, ble gjort en forferdelig lakkjobb på den for noen år siden, så den er helt full av bobler i lakken, litt smårust rundt om på noen kanter er det også, men ikke noe som er farlig. (ennå) hehe. ellers så er den hel i plåt og gulv osv. Litt amatørjobb er også gjort på ene kanalen, så det må gjøres mye hvis den skal bli noe "showcar", men det er ikke det jeg liker, så den passer fint til meg slik den er.
I motor å gir er den i god bruksstand også, kjørte mange mange mil med den i sommer, å den sviver på som bare det:) Det sitter en 3 giret manuell kasse i den, så det sviver ikke på så veldig fort da,men man kommer frem, å det er jo det som er poenget..
Det eneste jeg skulle hatt til den er jo som sagt en starter, for den røyk i høst. Så jeg får stikke bort på Årnes en dag å bestille meg en til en 292 motor.. Så jeg slipper å dytte den i gang til våren å i sommer:)
Sender med ett bilde jeg tok av den i sommer, ute på Hvaler, der jeg kommer ifra.
mvh
Magnus Wold-Hansen