| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Starter sbc https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=8&t=28378 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Sandy [ Lør 08. Jul 2023 14:22 ] |
| Innleggets emne: | Starter sbc |
Har begynt å få ett storforbruk på startere. Om det er legeringen i stålet, eller om jeg stadig får feil starter er jeg ikke sikker på.. ikke pleid å ha behov for bruke shims for å få den bra, men nå spoler den bare å vil ikke dra skikkelig. Til og med prøvd å skrå shimse, uten hell.. er en 400 blueprint smallblock.. virker ikke som starteren kommer nærme nok sideveis… er ikke justeringsmuligheter sideveis annet enn å shimse på en side, men da blir boltene skjeive.. noen smarte tips? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 10. Jul 2023 20:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: Starter sbc |
Enten en større startkrans, eller at du gjør hullene ovale. det siste vil jeg ikke anbefale, så sjekk om startkransen din er den riktige for starteren |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|