AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Starter sbc
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=8&t=28378
Side 1 av 1

Forfatter:  Sandy [ Lør 08. Jul 2023 14:22 ]
Innleggets emne:  Starter sbc

Har begynt å få ett storforbruk på startere.

Om det er legeringen i stålet, eller om jeg stadig får feil starter er jeg ikke sikker på..
ikke pleid å ha behov for bruke shims for å få den bra, men nå spoler den bare å vil ikke dra skikkelig.
Til og med prøvd å skrå shimse, uten hell.. er en 400 blueprint smallblock.. virker ikke som starteren kommer nærme nok sideveis… er ikke justeringsmuligheter sideveis annet enn å shimse på en side, men da blir boltene skjeive.. noen smarte tips?

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 10. Jul 2023 20:52 ]
Innleggets emne:  Re: Starter sbc

Enten en større startkrans, eller at du gjør hullene ovale. det siste vil jeg ikke anbefale, så sjekk om startkransen din er den riktige for starteren

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/