| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Servo problemer https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=8&t=27443 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Jørgen 4 [ Søn 06. Aug 2017 17:46 ] |
| Innleggets emne: | Servo problemer |
Hei. Jeg har en Ford mustang 67 modell. Det kommer servo olje ut av beholderen(skummer). Servpumpen er ny grunnet sprek i den gamle. Har prøvd og overhale ventilen under bilen. Selv om pumpa er ny og ventilen er overhalt ,kommer det olje ut når jeg svinger og gasser.( har luftet systemet) kan noen hjelpe meg |
|
| Forfatter: | Sturmtiger [ Man 07. Aug 2017 06:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servo problemer |
Kommer det skum ut av servopumpen, har du mest sannsynlig en luft lekkasje som foregår ett sted i pumpen eller i slangene rundtom. |
|
| Forfatter: | Jørgen 4 [ Tir 08. Aug 2017 11:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servo problemer |
Ja jeg har i grunn tenkt det samme, har du noen tips/ ideer til hvordan jeg kan sjekke Det? |
|
| Forfatter: | Sturmtiger [ Tir 08. Aug 2017 14:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servo problemer |
Ville begynt å skjekke slangeklemmer først, fra pumpen til snekken. Ventilen har vert prøvd overhalt? Forhandler eller privat, også hvortid? Derifra videre til pakkninger osv. Les: demontere. |
|
| Forfatter: | Jørgen 4 [ Tir 08. Aug 2017 16:03 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servo problemer |
ventilen er overhalt nå i juli privat. og pumpen ny i mai. servostyring fungerer, men lager mye lyd og det kommer ut olje av påfyllingen. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|