Eg må bare rett og slett skryte litt av min 455 Oldsmotor (7,5 Liter), denne motoren står i en 79 modell Trans Am. Motoren er frå 1969, altså, den er 43 år gammel. Den er aldri blitt opnet og er helt original, bortsett fra at det er montert headers, performer innsug og en Holley 750cfm forgasser, 750 cfm er forøvrig også det som skal vere originalt på denne motoren. Denne motoren skal originalt yte 365hk, og det tror eg stemmer ganske bra.

På bilen står det en helt vanlig TH350 kasse og mest sansynlig original bakaksel som bilen blei levert med. Ved 80 km/t ligger motoren på ca 2000 rpm, så eg synst eg burde hatt eit gear til. Men når eg cruiser i 80-100 km/t, så må eg høre godt etter om eg skal høyre motoren, faktisk.

Forgasser og tenning har eg justert uten bruk av spesialverktøy og tenningslampe, så eg har ingen peiling på kor mykje forrtenning eg virkelig har. Men eg veit at eg har litt for mykje forrtenning, på grunn av at eg får litt tenningsbank om eg presser motoren på lavt turtall. Men dette får eg ikkje justert skikkelig inn på grunn av at enten så stopper fordeleren i torpedoveggen på grunn av vakumklokka, så eg får alt for lite forrtenning. Så nå har eg flyttet pluggledningene eit hakk framover på fordeleren, men nå stopper vakumklokka i toppen, så tenninga blir litt for høg, men motoren går fint likavel.
Nå i helga har eg vært heime hos mine foreldre med bilen, som er en tur på ca 8 mil kvar veg. I denne turen så er det også to-tre fjelloverganger som må bestigast. Ei 8% stigning tar motoren like lett som om eg kjørte på ei rett strekke.
På vei heim til meg selv så tenkte eg at eg skulle måle bensinforbruket på bilen, så eg toppet opp med Blyfri 98 (bør vel helst vere blyerstatning på denne motoren vel? Men det har eg aldrig brukt) og kjørte heim til Ålesund. Når eg kom til Ålesund, så toppet eg tanken igjen etter ca 8 mil. Etter 11 liter på pumpa klikket det i bensinpistolen. WTF!!!!!

Trykte ett par ganger til, "klikk-klikk". Jaggu F.... er tanken full.

Dette vil seie at en motor fra 1969 på 7,5 liter, 365 hk og en bil på 1600 kg, en sjåfør og pasasjer, full tank og bagasje brukte ca 1,4 liter på mila
Dette må da vel dere syns at det er eit greit forbruk på en slik motor, vel? Eg er hvertfall godt fornøgd med motoren.