Krever vel litt bearbeiding en slik motor, driver selv og skal prøve å dra litt mer ut av min "blazer" dette er en 93 mod, tror kanskje 400 - 450 hk håper på 500. Jeg har montert smidde eagle råder, smidde JE stempler, satte inn en noe modifisert kam fra compcams i går kveld

nye roller løftere, støtstenger, roller vipper. Modifiserte og portede vortec topper for å passe på min gammle LB4 blokk, har liggende ett sett med headers som skal monteres forran en PTE 52 turbo fra presicion turbo, 3" downpipe, syssler litt med å sette opp elektronisk turbo trykk kontroll og progresiv methanol insprut, det meste blir kontrolert fra datasprut av typen bigstuff3. Håper du fortsetter med prosjektet ditt, håper å høre mer fra deg om dette
Ligger litt info om mitt prosjekt her
http://www.syty.net/forums/member.php?u=13853Om jeg får oppsettet mitt til å fungere så er det mulig jeg skal selge mine lett portede topper, eksos manifolder for turbo og kamaksel, alt fra en GMC Syclone motor som har samma blokka som står i din blazer, dette skal du få billig om du vurderer seriøst å dra mer pulver ut av din motor.