Har enn blå 67 SS på hånd nå , sitter å venter på bilder fra han i usa , han har vært å sjekka bilen personligt å den såg kjempe bra ut , forstilling å skivebremser var nytt , bakaskling var oppgradert men ikke ny , så meste parten av understell var nesten nytt . bilen er orginalt enn 327 bil , så enn gammel v8er bil altså .
Men så kommer motor spørsmålene mine igjen , denne har enn 454 bb , uvisst hvilken motor eller om det er gjort noe oppgraderinger . Det får jeg vite i kvel . Men i følge han i Norge som hjelper meg var denne også relativt ny .
Noen som kan fortelle meg litt rundt 454blokka , eller varierer dette stort fra hvilken motor det er ? hva effekt ligger disse på orginalt . å hvilket potensiale har den ?
Også enn ting til , siden jeg har lite peil på 8eren , har det seg så at bigblock maskinen krever enn del fra understell å dekk får å få feste ?
Har enn sånn følese av at bb er spinne/show eller for di med stor lommebok som kjører dragrace maskin , å small B har mer grep ?
Dog har BB maskinene mye mer effekt i utgangs punkte .
Så fill me inn her , bed-lock du virker ut som enn camaro guru , er dette enn bra maskin med potensiale ?
Skal komme med mer info når jeg får mailen i kveld .
fek litt bilder for litt siden :
http://img34.picoodle.com/img/img34/9/8 ... bfd6b1.jpg
kansje dette sier litt mer ? når det kommer til spørsmålene mine hvilken motor dette er
mvh
LAS