AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=59&t=25982
Side 1 av 1

Forfatter:  Never Done [ Ons 28. Jan 2015 20:26 ]
Innleggets emne:  1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2

Da ble det en helere Whippet som prosjekt, i første omgang blir det å få den til å gå. Legge nytt gulv.
Så får en dure noen runder.
Seksjonering og taksenkning blir vel planen.
Problemet er at en snill kar har stikki av med fordeler og starter for å overhale de ( 25 år siden ;o) Så det mangler jeg, så om noen har så er jeg interessert.

Motor skal nok byttes, men det blir ikke første året, får prøve å få den kjørbar til A bomber's, Dusters og Coupe devils treffa ;o)
Bilde


Bilde

Bilde
Trenger som sagt fordeler og Starter....ja og en forgasser om noen har

Forfatter:  Pappa Wolf [ Ons 28. Jan 2015 22:26 ]
Innleggets emne:  Re: 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2

Nydelig, gratulerer.
Hvilken motor er det som sitter i?

Forfatter:  AW-100 [ Ons 28. Jan 2015 22:41 ]
Innleggets emne:  Re: 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2

Hærlig!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forfatter:  Never Done [ Tor 29. Jan 2015 03:40 ]
Innleggets emne:  Re: 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2

4syl 3,3l

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tor 29. Jan 2015 06:40 ]
Innleggets emne:  Re: 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2

Kan være noe på siden her!

http://www.restored-classic.com/willys-parts/

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/