| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=59&t=25982 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Never Done [ Ons 28. Jan 2015 20:26 ] |
| Innleggets emne: | 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2 |
Da ble det en helere Whippet som prosjekt, i første omgang blir det å få den til å gå. Legge nytt gulv. Så får en dure noen runder. Seksjonering og taksenkning blir vel planen. Problemet er at en snill kar har stikki av med fordeler og starter for å overhale de ( 25 år siden ;o) Så det mangler jeg, så om noen har så er jeg interessert. Motor skal nok byttes, men det blir ikke første året, får prøve å få den kjørbar til A bomber's, Dusters og Coupe devils treffa ;o) ![]() ![]() ![]() Trenger som sagt fordeler og Starter....ja og en forgasser om noen har |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Ons 28. Jan 2015 22:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2 |
Nydelig, gratulerer. Hvilken motor er det som sitter i? |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Ons 28. Jan 2015 22:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2 |
Hærlig!!! Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Never Done [ Tor 29. Jan 2015 03:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2 |
4syl 3,3l |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 29. Jan 2015 06:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1929 Overland Whippet (willy's) prosjekt #2 |
Kan være noe på siden her! http://www.restored-classic.com/willys-parts/ |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|