Har gjort litt salmaker arbeid. Fått orden på noen detaljer jeg ikke var helt fornøyd med.
"Rullen" på toppen av sittebrønnen bak sidedørene er byttet ut. Nå går den helt frem til sidedøren. Før var det et åpent felt på 20-30 mm som jeg hadde beregnet til cab feste som ikke ble som jeg trodde.
Og endene på rullen - både den på sidedøren og den på veggen bak sidedøren, er sydd. Ikke limt slik som før. Limet holdt ikke bevegelsene som blir i det området.

Fargeforskjellen på ny og gammel rull er ikke så stor i virkeligheten som på fotoet.
Rullen går nå uten opphold forbi de øvre sikkerhetsbelte-festene. Før hadde den et opphold forbi festene.

Radioen er kastet ut. Kan ikke sitte å søke etter stasjoner mens jeg kjører. Den er erstattet av en skjult miniforsterker med direkte volumkontroll og tilkobling til Mobil med Spotify. Forsterkeren sitter bak konsollen. Funker meget bra.

Mobilfestet:

Og så blir det "nye" felger til våren!
Har kjøpt 4 slitne eikefelger på Ebay. Kun 220 USD for alle 4 pluss frakt. Sandblåste de på jobben. Det blir 18x9" med 275/45-18 bak og 16x7" med 205/55-16 foran. Felgene var rustne og stygge, men hadde ingen bøyde eller løse eiker. Litt kantkjørte to av de, men det var enkelt å rette.

Sandblåst:

Grunnet med Coroless rustmaling:

Etterpå skal de epoxyprimes og lakkeres sort blank.
Adaptere og spinnere. Adapterne også kjøpt brukte og stygge, men ble ok etter litt pussing og ny lakk. Spinnerne er kjøpt nye.