| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 46' Chevy Pick Up.. med bilder... https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=59&t=12854 |
Side 1 av 9 |
| Forfatter: | oldchevy [ Lør 14. Aug 2010 20:52 ] |
| Innleggets emne: | 46' Chevy Pick Up.. med bilder... |
Hei. Har vert medlem her ei lita stund nå så føler det var på tide å lage prosjekt tråd da var jeg endelig i gang med Pick Up prosjektet mitt Litt planer for bilen : Mustang 2 4-Link sb 350 boxing av ramme har masse tanker og ideer rundt bilen om hvordan den skal være å se ut ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | Road Devil [ Lør 14. Aug 2010 20:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
for guds skyld,itte gjør no med lakken |
|
| Forfatter: | oldchevy [ Lør 14. Aug 2010 20:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
har en kompis som sier akkuratt det samme |
|
| Forfatter: | moparman [ Lør 14. Aug 2010 22:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
Grattis med en tøff bil Bygg bilen som du vil ha den og dritt i hva andre mener |
|
| Forfatter: | oldchevy [ Lør 14. Aug 2010 22:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
Takker jepp,min bil og min lommebok så den blir som jeg vill |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 14. Aug 2010 23:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
den er tøff, hvor fandt du den henne? |
|
| Forfatter: | oldchevy [ Lør 14. Aug 2010 23:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
blei kjøpt i kongsvinger i januar. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 14. Aug 2010 23:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
coool |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Søn 15. Aug 2010 00:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
Tøff bil |
|
| Forfatter: | 1970gtx [ Søn 15. Aug 2010 11:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
kule bil møje fint kvels arbei der ja. he du komt i gang å gjæra noge?? |
|
| Forfatter: | 1970gtx [ Søn 15. Aug 2010 11:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
å en ting te me lige møje bilde |
|
| Forfatter: | Airflow [ Søn 15. Aug 2010 14:43 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
Stili stili! Jeg stemmer også på å ikke gjøre noe med lakken, og bruk reservehjulsholderen!:D |
|
| Forfatter: | oldchevy [ Søn 15. Aug 2010 17:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
reservehjuls holderen skal vekk å til fleres store fortvilelse så skal lakken defentli gjøres noe med blir en eller annen matt farge me litt motivlakk og pinstriping har begynt å plukket ned fronten litt og rettet endel bulker i framskjermene. han som skal blåse bilen går på krykker med kløyvd kneskkål så gidder ikke ribbe den før han er klar,så det blir litt jobbing på småting som ikke viser så mye igjen. men som må gjøres venter enda på svar fra trafikkstasjonen på ombyggings søknaden, håper det kommer snart bilder kommer underveis når det skjer litt forandringer |
|
| Forfatter: | Mr67Mopar [ Søn 15. Aug 2010 20:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
Tøft prosjekt Bygg den bilen du vil ha og ikkje den alle andre vil ha |
|
| Forfatter: | oldchevy [ Søn 15. Aug 2010 21:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: 46' Chevy Pick Up.. |
Mr67Mopar skrev: Tøft prosjekt Bygg den bilen du vil ha og ikkje den alle andre vil ha I will men vill nok komme ett par avstemninger underveis |
|
| Side 1 av 9 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|