Har fått montert motoren og alt rundt, ser utrolig mye bedre ut enn før. Sikkert ikke strøkent nok for mange, men for meg holder det i massevis
Har prøvestartet tusen ganger, men gikk veldig shabby. Ville kun starte med startgass og skøyt masse tilbake i gassern. What to do ???.
Motoren gikk veldig høyt på turtall og sank plutselig som dem gjør om man har vakumlekkasje. Prøvde litt startgass rundt motorn og fant at den økte turtall når jeg spraya litt bak gassern. Mistenkte enten gasser/innsugspakning elr "bronsepluggen" til vakum (bremsekraftforsterker + girkasse). Fikk fyra den nok til å kjøre en tur, var et kaos å kjøre
Kjente også at bremsepedalen gikk inn og ut, ved svak brems, når man rusa den litt.
Fikk bytta pluggen eller hva det heter igår, og da gikk bilen som ei klokke
Helt til jeg ga full gass, da var tydeligvis tenninga for lav. Så jeg ga den mer tenning, da tok den gassen bra men ville ikke starte uten å slå tilbake.
Hva skal man gjøre ? finnes det noen måte å justere hei fordeleren på sånn at man får større avstand mellom initial(grunntenning) og total tenning (fullt utslag) ?
Uansett, var ute å prøve kjørte igår og da forsvant plutselig strømmen til hele bilen også, så hadde jeg hatt strøm på mobilen kunne jeg jo ha ringt og fått hjelp, men fikk ta bena fatt istedet...