AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Challenger eller camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=5&t=28825
Side 1 av 1

Forfatter:  Hikkas [ Lør 13. Jun 2026 21:34 ]
Innleggets emne:  Challenger eller camaro

Heisann, er ny på forumet så er ikke sikker på om jeg poster på rette plass. Moderator kan kanskje flytte posten visst ikke…
Er nå kommet til det at mc skal ut og amcaren skal inn. Har lyst på ca 2010 modeller av enten Challenger eller camaro. Helst automat. Prisen hadde jeg tenkt rundt 400k, men dukker den rette opp kan jeg nok strekke meg til 500k. Noen som har tips til hva jeg skal se etter og hva jeg bør unngå.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/