Pappa Wolf skrev:
Dette er min mening.
For 145K er det et minimums krav at alt fungerer. Og jeg ser at AC ikke er koblet opp på den første.
Det er også slik at selv forhandlere har behov for at tjene penger, og jeg kan garantere at han har god margin på bilen. Ellers har han ikke råd til å drive forretning. Vil du vite hva bilen er verdt, så ta en snakk med tidligere eiere.
De sitter som regel med mye informasjon om bilen. Og vi elsker at snakke om våre tidligere biler.
Nr 2 på lista di, er en klassisk G-body. og kanskje en av de enkleste bilene å modernisere.
Jeg hadde personlig valgt G-body'en, men dette er fordi jeg har hatt flere stykker, og de er enkle å skru på, samt at oppgraderinger av for/bakstilling er enkel og forholdsvis billig.
Jeg kan ikke råde deg til hva du bør velge, det er det hjertet og lommeboka som avgjør.
Ac virker ikke nei, resten er ok så langt jeg har sett. Har prøvd å prute litt uten å komme med noe konkret bud og virker som grensen er på 140. Bilen ble lakkert av forrige eier. Jeg er litt skeptisk iom at han tok det selv men det skal være gjort skikkelig. Jeg har ikke fått tak i han, men har snakket med han som solgte den i 2019. Selv føler jeg prisen er høy, kan jo sammenligne med disse:
https://www.finn.no/268332224https://www.finn.no/27047207683 modellen er helt original og er egentlig bilen jeg kom for å sjekke ut. Jeg har alltid likt disse og denne har vært i samme familie siden den var ny. 140000kr føles nok høyt for denne også. Litt kjip at denne kun har 305. Fin bil, men lakken har blitt flikket på her og der. Innvendig er den veldig hel og pen. Selger har den innstillingen at han kan sitte på bilene til markedet tar seg opp. Han har plass og tid. Det er en veldig redelig forhandler, men ofte litt dyre. Imidlertid har de verksted og er behjelpelige om det er noe i etterkant.